Posta Imre weboldala

Bejelentkezťs

FelhasznŠlůnťv

Jelszů



Elfelejtetted jelszavad?
ŕj jelszů kťrťse

‹dvŲzlet


A MAI NAPT√ďL (2013/09/22) AZ √öJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a tov√°bbiakban szakmai oldalk√©nt m√ľk√∂dik
a www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - amint tapasztalhatjátok - elérhetö.)

Klikkelj r√°: Posta Imre Youtube oldala
..................

Borb√©ly forintos√≠tani akar- frisstve (tegnap a Kajtor-b√≠r√≥ per√©r√Ķl a ment√Ķ vitte el, de holnap felv√©telr√Ķl Borb√©ly Jozsef a "vil√°g ura"


Minden magyar b√°rhol √©l a vil√°gban a Szent Korona tagjak√©nt alanyi jogon az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g √°llampolg√°ra. Joga √©s k√∂teless√©ge szolg√°lni a Szent Koron√°t. Ezen jogon vagyunk cselekv√Ķ r√©szesei ezer √©vekre visszany√ļl√≥an jogfolytonos √°llamunk helyre√°ll√≠t√°snak alapj√°ul szolg√°l√≥ Nemzeti Bankunk a Szent Korona Bank fel√©p√≠t√©s√©nek, √©s m√Ľk√∂dtet√©s√©nek.

Az al√°bbiakban „K√∂zlem√©nyt” tesz√ľnk k√∂zz√©, melyre nem k√©rt√ľk ki Borb√©ly J√≥zsef enged√©ly√©t. Tessz√ľk ezt annak jog√°n, hogy √©vek √≥ta t√°mogat√°sunkkal √©p√ľl az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g, melyet tiszta sz√≠vb√Ķl √∂nzetlen√ľl - egy√©ni √©rdek n√©lk√ľl tesz√ľnk, mai napig is. Minden mondatunk √©s tett√ľnk a j√∂v√Ķ nemzed√©k, gyermekeink √©let√©nek v√©delm√©ben, valamint √Ķseink tisztelet√©b√Ķl t√∂rt√©nt.
A t√°rsadalmi munk√°ban v√©gzett tev√©kenys√©gre nem sajn√°ltuk az id√Ķt, sem a p√©nzt (m√°r amit tudtunk adni abb√≥l a kev√©sb√Ķl), magunk is egyszer√Ľ emberek vagyunk, akik napr√≥l napra √©lnek, de amit tudtunk bele√°ldozni azt megtett√ľk. Mindenki meghozta a maga √°ldozat√°t, ki a csal√°dj√°t, ki az otthon√°t, √©s volt, aki a vagyon√°t vesz√≠tette el, mire r√°j√∂tt, hogy nincs szem√©lyes t√ļl√©l√©s, csak a k√∂z√∂ss√©g √©lhet t√ļl. A csapatb√≥l Borb√©ly J√≥zsef hozta a legnagyobb anyagi √°ldozatot. Az anyagi er√Ķ m√°ra a null√°ra cs√∂kkent, mert ilyen t√©ren seg√≠ts√©get a csapat nem kapott. Elismerj√ľk Borb√©ly J√≥zsef munk√°j√°t, valamit az √ľgy seg√≠t√Ķit is, akik ma m√°r, ilyen vagy olyan ok miatt, nincsenek se vel√ľnk, se mellett√ľnk. Kiemelten meg kell eml√≠tenem Minda Zolt√°n prec√≠z munk√°j√°t, annak ellen√©re, hogy a vele val√≥ „szak√≠t√°s” sem volt z√∂kken√Ķ mentes.
K√∂zel 17 √©v alatt minden felt√°rhat√≥ korrupci√≥t felt√°rtak egy√©nileg, majd csapatk√©nt egy√ľtt dolgozva, l√°tt√°k meg, hogy az √ļt, mely m√°r m√©lys√©ges m√©lys√©gig kilett taposva, nem visz el√Ķre. Ez√©rt valami eg√©szen m√°st kellett tenni. Ekkor ny√ļltunk vissza az Apostoli Kir√°lys√°gig. Amit nem csak mi, de m√°r m√°sok is √©vek √≥ta pedzegettek, de nem tudt√°k azt megval√≥s√≠tani.

Borb√©ly J√≥zsef felv√°llalta az els√Ķ l√©p√©seket, ami nagyon sok megal√°ztat√°ssal j√°rt, hiszen boldog boldogtalan t√°madta folyamatosan a megjelen√≠t√Ķ szem√©ly√©t, tett√©k ezt annak ellen√©re, hogy tudt√°k nemzeti oldalt√≥l jobbra √©s balra, hogy igazunk van. Igaz hittel t√°mogatta az a csapat, aki t√Ľz√∂n v√≠zen √°t az Apostoli Magyar Kir√°lys√°got jelen√≠tette meg nap mint nap a val√≥ √©letben, facebookon, honlapokon stb.
Mostanra vil√°goss√° v√°lt, hogy az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g az igazi √°llamunk, amelynek sz√≠v√©be bef√©szkelte mag√°t a k√∂zt√°rsas√°g √©s √≥ri√°si k√°rokat okozott. A megold√°s mindenk√©ppen az, hogy ezt a parazit√°t ki kell l√∂kni az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g test√©b√Ķl, mert d√©monk√©nt fog le minden MAG lelket, √©s tesz t√∂nkre t√∂bb mint 60 √©ve √©leteket. Mivel az eredeti √°llam √©letre kelt, h√°t ennek a tiszta orsz√°gnak javait helyezt√ľnk a Szent Korona fennhat√≥s√°ga al√° √ļjra, mely a Magyar Nemzet vagyon√°t is jelenti egyben. √Čletre h√≠vtuk a Szent Korona Bankot, melynek els√Ķ alap√≠t√≥ okirat√°t Borb√©ly J√≥zsef neve f√©mjelzi, √°m de kem√©ny csapatmunk√°val h√≠vtuk √©letre.

2013 szeptember 14.-√©n egy spont√°n tan√°cskoz√°s keret√©ben Borb√©ly J√≥zsef bejelentette, hogy eddig b√≠rta anyagilag, de ha nem indulunk el P√ČNZT szerezni, akkor √ē befejezte, nincs tov√°bb √©s mindenki azt csin√°l, amit akar. Majd felk√©rte a csapatot, hogy keress√ľnk arra megold√°st, hogy Forinthoz jusson, mert √≥ri√°si anyagi gondokkal k√ľzd, mind a Korm√°nyz√≥i hivatallal kapcsolatban, mind pedig otthon√°ban is, valamint a rengeteg lev√©lhez, √©s regisztr√°ci√≥ra is kev√©s az ember. A csapatot sokk-k√©nt √©rte Borb√©ly J√≥zsef bejelent√©se, hiszen addig az omin√≥zus est√©ig szil√°rdan √°ll√≠totta, hogy t√Ľz√∂n v√≠zen √°t viszi az √ľgyet, de ekkor azt mondta, ha nincs p√©nz nem tudja tov√°bb csin√°lni. Ekkor √∂sszeszervezt√ľk nagyon gyorsan azokat az embereket, akik a munk√°ban tudnak seg√≠teni √©s 1 h√©t leforg√°sa alatt mindent a hely√©re tett√ľnk, kiv√©ve a forintgy√Ľjt√©st.

Az irodab√©rlet probl√©m√°j√°nak megold√°s√°ra siker√ľlt Budapesten STK-√©rt egy 60 nm-es ingatlant megszerezni, amit Borb√©ly J√≥zsef elutas√≠tott, mondv√°n, hogy √ē csak √©s kiz√°r√≥lag Kecskem√©ten a havi negyedmilli√≥ forint√©rt b√©relt irod√°ban hajland√≥ dolgozni. Ehhez m√©g sz√ľks√©ges ugyanennyi a fenntart√°si k√∂lts√©gekre, plusz az utaz√°sok, mind√∂sszesen kb 1milli√≥ forint/h√≥. Erre a feladatra nem v√°llalkoztunk, √©s k√©rt√ľk ker√≠tsen megfelel√Ķbb embereket √©s gondolja √°t komolyan milyen utat v√°laszt, mert ez az eg√©sz munk√°nkat elviheti egy olyan ir√°nyba ahonnan m√°r nem lesz vissza√ļt.
Eddig sem volt r√≥zs√°s a helyzet anyagilag, de legal√°bb a munka az egy√ľtt m√Ľk√∂d√©s kisebb nagyobb z√∂kken√Ķkkel, de ment. Majd j√∂tt 3 h√©t agyr√©m ahol m√°r olyan hangnemet √ľt√∂tt meg Borb√©ly J√≥zsef a csapattagjaival, ami nem, hogy nem m√©lt√≥, de egyenesen sz√©gyenletes. √Črezt√ľk, hogy valami nagyon nem stimmel, sajnos a seg√≠ts√©g k√©r√©s olyan form√°j√°t v√°lasztotta, amellyel nem √©rt egyet a csapat √©s nem is tudja benne t√°mogatni.

Sajnos Id√Ķk√∂zben olyan d√∂nt√©seket is hozott Borb√©ly J√≥zsef, amelyr√Ķl a csapat tagjait nem √©rtes√≠tette, √©s a mai nap tartand√≥ tal√°lkoz√≥n csapatunk nem jelent meg, mert a megh√≠v√°s m√©g a legjobb indulattal sem volt sz√≠v√©lyes, s√Ķt , azon t√ļl, a csapattagjaink nagy r√©sz√©nek az id√Ķpont sem felelt meg csal√°di k√∂telezetts√©geik miatt.

K√∂zben olyan h√≠rek jutottak el hozz√°nk, mely szerint mi a t√°mogat√°sunkat Borb√©ly J√≥zsef szem√©lyes t√°mad√°snak vette, holott ez teljess√©ggel bizarr kijelent√©s, hiszen mi t√°mogattuk √Ķt a legmesszebb men√Ķkig. Olyan utat v√°lasztott, amely teljess√©ggel hazug, √©s a mi lej√°rat√°sunkra t√∂rekv√Ķ. Ez Korm√°nyz√≥hoz egy√°ltal√°n nem m√©lt√≥!
Sz√°mtalan honfit√°rsunk √©l emberhez m√©ltatlan k√∂r√ľlm√©nyek k√∂z√∂tt, √©s √©li mindennapjait folyamatos retteg√©sben kil√°t√°stalannak t√Ľn√Ķ anyagi helyzete miatt. Az √Ķ helyzet√ľk megold√°s√°ra nem √°llt rendelkez√©s√ľkre a „valutav√°lt√°s” vagy a p√©nz/forint gy√Ľjt√©s mint opci√≥, mivel az AMK eszmeis√©ge szerint az stk nem forintos√≠that√≥. √Čvek √≥ta ezt hangoztatjuk, √©s ezt hirdetj√ľk orsz√°g vil√°g el√Ķtt!
Amennyiben ak√°r egyetlen ember is (legyen az ak√°r maga a korm√°nyz√≥) kiv√©telt k√©pez ez al√≥l, az eg√©sz t√∂rekv√©s hitel√©t veszti, hisz hogyan is v√°rhatn√° el az ember b√°rkit√Ķl is, hogy hit√©t vesse a forintt√≥l f√ľggetlen, igaz √©rt√©keken alapul√≥ √ļj Magyar fizet√Ķeszk√∂zbe, ha √Ķ maga a probl√©m√°i megold√°s√°t, avagy a t√∂rekv√©s t√°mogat√°s√°t a forintt√≥l teszi f√ľgg√Ķv√©.

Mi elk√∂telezettek maradtunk mind a Szent Koron√°hoz, az Apostoli Magyar Kir√°lys√°ghoz, √©s sz√≠v√Ľnk teljes szeretet√©vel tov√°bbra is az √ľgy√∂n dolgozunk √©s seg√≠tj√ľk talpra √°llni a Kir√°lys√°got,√©s a magyar nemzetet. Annak ellen√©re, hogy Borb√©ly J√≥zsef nagy intenzit√°ssal a lej√°rat√°sunkon dolgozik, √©s tov√°bbra sem √°llt el a p√©nz gy√Ľjt√©s eme szerencs√©tlen m√≥dj√°t√≥l egy√ľttm√Ľk√∂d√ľnk a Szent Korona Bank m√Ľk√∂dtet√©s√©ben. A saj√°t lelkiismeret√©vel √©s az emberekkel, akiknek val√≥tlans√°got √°ll√≠tott el kell majd sz√°molnia. Jelen pillanatban mivel a tempohirek facebook oldala megsz√Ľnt, a megsz√Ľn√©s√©nek ok√°t nem ismerj√ľk, ez√©rt √≥vint√©zked√©sk√©nt a www.tempohirek.com ,√©s a www.apostolimagya... oldalhoz a hozz√°f√©r√©st a f√Ķadminra korl√°toztuk.

A csapat rend√≠thetetlen az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g √ľgy√©vel kapcsolatban, √©s senki nem √°ll√≠thatja meg annak √©rv√©nyre jut√°s√°t. Ne vesz√≠tse el senki hit√©t, sem rem√©ny√©t, mert addig am√≠g - b√°r f√°jdalmas, de igaz sz√≥t hall e haz√°ban - addig van rem√©ny az Apostoli Magyar Kir√°lys√°g √ļjra felvir√°goztat√°s√°ra. Most sz√≥lunk azokhoz a csapatokhoz, akik b√°r √ľgy√ľk fel√© elk√∂telezettek, de vezet√Ķik rossz d√∂nt√©seit is t√°mogatj√°k. Ezekben a csapatokban l√©v√Ķ igaz emberek,z√°rjanak √∂ssze √©s √°lljanak ki maguk√©rt √©s az √ľgy√©rt, ami nem lehet egy√©b, mint Magyarorsz√°g felvir√°goztat√°sa.

AMK csapat: Szabóné Márta, Tauzin Krisztina, Szabó Atilla és társaink

forr√°s: http://apostolima...admore=183

HozzŠszůlŠsok


#101 | VaLa - 2013. oktůber 15. 23:04:15
Aki viccölni akarna, hát csak viccöljön...
-t√°n savany√ļ volna az sz√∂l√Ķ?-
...már a negyedik "Teljesítési igazolás"-t kaptam.
Jóccakát azzuraknak!
#102 | keepfargo - 2013. oktůber 16. 05:13:03
Kivarni, kivarni, kivarni...

"Lassu munkahoz ido kell." (magyar nepi bolcseseg)
"Hamar munka ritkan jo." (Marlo Minderbinder, Joseph Heller; A 22-es csapdaja-ban)
"Varjuk vegire a vasart!"(szatmari szolasmondas)

Biztosan eszrevettetek, feleim, hogy valami sietseg van a hatterbol, amit ratok akarnak eroltetni, es ezert talalnak ki orszagmento (de nem orr-szag-mentes) elmeleteket, gyakorlati megvalositassal, vagy csak elmeleteket gyakorlati haszon nelkul. Odaig elmennek hogy a polgarhaborut sem zarjak ki, sot...oda terelnek.
Ahogy en latom innen a messzesegbol, ezeknek mindegy hogy mekkora nyomor, felfordulas, zurzavar, bunozes, nepirtas, haboru vagy vilagvege van, csak az ellenorzes azokban a kezekben legyen amelyekben eddig is volt.
Nem latjak (meeg) be, vagy igen, de ragaszkodnak a hulyeseghez, meg a kontrollhoz, hogy epp ez az ami nem tarthato hosszu tavon: az o ellenorzesuk, meg a mi szenvedeseink. Vagy pl. a palesztinoke, mint into pelda.
Tudjak hogy nelkulunk nem lesz mert nem lehet magyar allamisag, csak a jelenlegi lassan mukodeskeptelen bunszovetkezet, es nem tudjak hova kapjanak, olyanok kezdenek lenni mint Buddha reszeg majma.
Itt a legjobb kivarni, amig mindegyik megmutatkozik a maga teljes mocskos valojaban; hadd lassuk, kik is ezek valojaban...
Maguktol lemondani a kivaltsagokrol nem fognak, ezert kell a sok fegyver. A tudatlan atlagember sem fog magatol rajonni, mirol szol a nota, ezert kell P.I. weboldal, jovonk.info, vagy Szeszak Gyula, hogy csak harmat emlitsek. Legfokeppen azonban ido kell, mert az igazsag felismerese is lassu folyamat, meg a tennivalo felismerese is az.
Ezert kell az Idore vagy az Istenre bizni - kinek mi erthetobb - a dolgot, mert meg sokan nem tudjak miben is elunk, es sok szemetladarol le kell kerulon a fedo(nev).

En kivarom, s kenteknek is ezt kivanom. (Persze keszulni lehet; testileg, lelkileg, agyilag)

Csak zarojelben jegyzem meg, hogy a "vilag legnagyobb demo(cso)kraciajaban" nagyon hasonlo helyzet van, hasonlo iranyba mennek a dolgok, polgarhaborura keszulnek, nem kevesen, es minden jel arra mutat hogy ott is ki kell varni mindket folyamat veget.(A leleplezodest es az ebredest)

Egy magyarnak meg azt se art tudni, hogy a kapkodas, fejetlenseg az allandoan uzletben gondolkozo, hazatlan, eloskodo orultnek az atka, mig a jozan parasztra a raeros eletvitel jellemzo, mert neki az a termeszete(s)

Ha valamelyikotoknek pedig az jutna eszebe, hogy konnyu innen idegenbol bolcselkedni, es jobb lenne ha befognam (en is) a pofamat, annak csak azt tudom mondani hogy nem olyan konnyu mint kepzeled, es nekem egyelore mas funkciom nincs is. Ha tudod, hasznalod, ha nem, tedd azokhoz, amiket ertektelennek talaltal eddig is. El fog ferni a tobbi kozott...


Ne bantsd a magyart: ha otthon van, ha kulfoldre szakadt!
Meeg megtortenhet, hogy ha egy ilyen hazamegy, pont neked fog valamiben segiteni...addig viseld el a viselt dolgait, viselt gondolatait - ha megvisel a dolog, ha nem.

Tiszt-olet-tel; keep far go
#103 | tillati - 2013. oktůber 16. 07:08:35
De hogy a Talpi itt nem szól hozzá az ig.......
#104 | postaimre - 2013. oktůber 16. 09:00:27
Vala, remélem jól vagy! A 7. Te magad légy!

K√©pfarag√≥, att√≥l tartok, egyed√ľl vagyunk ezen a vonalon, az √Ķs-v√©nyen, a penge √©l√©n. A j√∂v√Ķnk√∂s√∂k lassan b√©√©√©√©tegoz√≥dnak a kommunizmusba, ahogy a m√ļltban is √©s k√∂zben √∂ssze√°llnak f√Ľvel-f√°val..., ne legyen "igazam", de ma m√°r l√©n√°rdok, budah√°zik √©s zagyvas√°gok szintj√©t kezdik meredek emelked√©sben t√ľrmerezni. Nem emelik, nem tartanak ki, hanem al√°mer√ľlnek, mint a Titanik, ami Eur√≥pa volt. Szesz√°k is egy eg√©sz k√ľl√∂nleges k√©rd√©s. Elk√ľld√∂tt p√°r √©ve az any√°mba miko√©rkart √©s von√≥t a j√≥bik vez√©rkart √©s a von√≥t "t√°madtam", azt√°n nagysok√°ra priv√°tban bocsot k√©rt, de nem lett medve bel√Ķle.

Priv√°tban megy egy b√Ķs√©ges lev√©llist√°n az adok-kapok, de, hogy l√°ss√°tok hol is tart a "magyar szellemi" elitt, kukkantatok bele egy r√©szlet√©be.


"Kedves "doki"!

A nagy "korszakv√°lt√°s" k√∂zepette neked is sz√ľks√©ged lenne egy "st√≠lusv√°lt√°sra", nem gondolod?

Röviden leírnám, miért jutott eszembe ez a felvetés.

Munk√°ss√°godra akkor figyeltem fel, amikor k√∂nyvet √≠rt√°l az olaj√ľgyekr√Ķl. A t√∂rt√©neted "Pap√°t√≥l" indul, √ļgy 1996 magass√°g√°ban. Akkor meg√≠rtam neked, hogy √©n mint megyei f√Ķ√ľgy√©sz 1992 december√©ben √≠rtam meg az els√Ķ "olajjelent√©st" a legf√Ķbb √ľgy√©sznek, majd tettem egyet - m√°st az olajbandit√°k ellen √©s 1993-ban m√°r seggbe is r√ļgtak... Akkor azt v√°laszoltad, hogy a t√∂rt√©nelemnek ezt a vonulat√°t nem dolgoztad fel. Erre az√≥ta se' √©rt√©l r√°. Ennyit r√≥lad, mint a m√ļlt kr√≥nik√°s√°r√≥l √©s mint "bestseller" √≠r√≥r√≥l.

Mint honlapíróról nem akarok rólad véleményt nyilvánítani, hisz saját honlapodra azt írsz amit akarsz. Más meg vagy elolvassa, vagy nem olvassa el írásaidat. Tetszését, vagy nemtetszését pedig vagy kifejezésre juttatja, vagy nem. Ezen a fronton - személy szerint - nem kereszteztem utaidat.

R√≥lad mint k√∂zszerepl√Ķr√Ķl vannak ugyan inform√°ci√≥im, de sohasem igyekeztem "feldolgozni", ill. nyilv√°noss√°g el√© vinni e k√∂rb√Ķl semmit.

M√°s a helyzet a levelez√©ssel. Minthogy mindketten rajta vagyunk egy meglehet√Ķsen heterog√©n levelez√Ķ list√°n elker√ľlhetetlen hogy beleolvassak leveleidbe. √ďvakodtam azonban att√≥l, hogy egyik m√°sik leveled, mondatod, vagy kifejez√©sed miatt vit√°ba sz√°lljak veled.

Ez√ļttal is csup√°n n√©h√°ny meg√°llap√≠t√°sra szor√≠tkozom, majd egy javaslatot teszek neked, amit vagy elfogadsz, vagy nem. Ez a lev√©l mindenesetre els√Ķ √©s utols√≥ a maga nem√©ben √©s nem kezd√Ķ √≠rata egy lev√©lvit√°nak, amire olyannyira hajlamos vagy.

Bevett st√≠lusod elviselhetetlen sz√°momra. K√©k sz√≠nnel jel√∂ltem g√ļnyos, s√©rt√Ķ, h√°nyaveti kit√©teleidet. Ha csak err√Ķl volna sz√≥, nem t√∂lten√©m az id√Ķt a lev√©l√≠r√°ssal, mert neveletlen emberek nevel√©s√©t nem tarthatom feladatomnak.

Leveleid tartalma viszont arra késztet, hogy javaslattal éljek irányodban.

Azt mindenki tudni v√©li r√≥lad, hogy rengeteg inform√°ci√≥ birtokosa vagy. Csak √©ppen azt nem lehet tudni, hogy ezek milyen ar√°nyban hitelesek, hamisak, vagy l√©gb√Ķl kapottak...

Szerf√∂l√∂tt √©rdekesek viszont a piros sz√≠nnel kiemelt √°ll√≠t√°said. Bevallom, ezekr√Ķl fogalmam se' volt eddig, j√≥llehet magam is szeml√©zem az angol nyelven hozz√°f√©rhet√Ķ internetes anyagokat is. Lehet, te eg√©szen m√°s forr√°sokb√≥l t√°pl√°lkozol (?). Az is lehet, hogy anyagaid egyr√©sz√©hez "bizalmas" √ļton jutsz (?) √©s azok forr√°sait nem fedheted fel. A forr√°sok egy r√©sze (j√≥r√©sze) azonban nyilv√°n leg√°lis √©s mibe se ker√ľlne neked, ha egyik - m√°sik kinyilatkoztat√°sodhoz egy - egy linket kapcsoln√°l, hogy az ember ut√°na n√©zhessen... [Az orosz nyelv, ill. a cirill bet√ľ se lenne akad√°ly...]

Ennek a "linkel√©snek" t√∂bb el√Ķnye lenne. L√°tn√° az ember, hogy nem linkelsz... Tov√°bb√° l√©nyegesen kiterjeszten√© az ismeret anyagot, mint k√∂z√∂s kincset. Gondolom minden honlapszerkeszt√Ķ egyet√©rt velem abban, hogy az inform√°ci√≥k felcsipeget√©se sokkal egyszer√ľbb √©s gyorsabb m√Ľvelet, mint azok feldolgoz√°sa ill. publik√°l√°sa. Ebben v√©lhet√Ķleg t√∂bben seg√≠ten√©nek neked. Ez azzal az eredm√©nnyel kecsegtetne, hogy az √°ltalad elk√©pzelt oskola a mindent tud√≥ tan√≠t√≥ b√°csival (te) √©s a buta nebul√≥kkal (mi valamennyien) √°talakulna egy szellemi m√Ľhelly√©...

Ha javaslatomat hajlandó vagy fontolóra venni, válaszolj. Ami emberi magatartásodat és "irodalmi sítlusodat" illeti, e téren önmagadról alkotott véleményed nem érdekel, így ne is fáradj a replikával.

√Āld√°s!

bubó doki <>

okt. 12. (4 napja)

címzett: Szeszák;
Gyul√°m, sem pirosat, sem k√©ket nem l√°tok, de ez jobb, mint a sziv√°rv√°ny. Te is hon-naplop√≥ vagy, mint j√≥magam. A netet tudod haszn√°lni. Most csak a reggeli lapszeml√©m cikk-c√≠meit tettem be. Kim√°solod, b√©teszed a googliba √©s m√°r hozza is az eredetij√©t! Nem csin√©lok nektek k√ľl√∂n szeml√©t, mert ott a honlapom, ha √©rdekel.

√ögy l√°tom a bizalom nulla. Ez nem baj, de erre nem lehet √©s nem is lesz alapozva. Nincsenek se titkos, se bizalmas forr√°saim, erre nagyon √ľgyelek. Amint hallok "valamit", vagy valaki mailt, amit az NSA-t√≥l kezdve Natas√°ig mindenki olvashat, azt ki is teszem az oldalra, de igazad van, nem az angol nyelv√Ľ forr√°sokra vagyok "szakosodva", mert annyira nem kultiv√°lom. Alapvet√Ķen orosz honlapokat √©s ott is ink√°b a hivatalososkat haszn√°lom √©s sok-sok yuty√ļkos anyagot, gyakorl√°sk√©ppen. L√©nyeg√©ben 20 √©ve nem volt kivel besz√©lgetnem oroszul. Most nem √°rt feltuningolni. M√°sik forr√°s a n√©met, de ott csek√©lyebb sz√°m√ļ a tal√°lat, viszont √©rdekes a germ√°non megk√∂zel√≠t√©s is.
Angolul a honlapolvask zöme hozza alinkeket és fordítja is a lényeget, ha kell, akkor googlival.

Az olajos dolgokra visszat√©rve. Gyula, nagyon el vagy t√©velyedve. Figyelj ide, te is √©s m√°s is, akit √©rdekel. 2006-ban kir√ļgattam magam az √Ķrezredes biztos pszichol√≥gusi √°ll√°somb√≥l, mert egyszer√Ľen nem b√≠rtam m√°r a szemetet. Gyes-es feles√©ggel, 3 gyerekkel itt √°lltam √©s sorra j√°rtam az √ľgy√©szs√©geket, de megfogadtam, nem hagyom magam. Biciklista vagyok, ha ez mond valamit, s nem mellesleg skorpi√≥. Mag√°nkiad√°sban siker√ľlt kiadnom az els√Ķ k√∂nyvem az √ľgyemr√Ķl, mik√∂zben pereltem a c√©get is, de az √ľgyv√©dem megvett√©k √©s egyszer√Ľen az b√≠r√≥csere ut√°n kieszk√∂z√∂lt els√Ķ fok√ļ buk√°somkor "elfelejtett" fellebbezni. Persze, mint kider√ľlt, zsidaj a "szentem". V√°r r√° egy g√∂d√∂r, de kiv√°rom az dej√©t. A kuruc elkezdte rekl√°mozni a k√∂nyvet √©s volt lehet√Ķs√©g folytat√°sra, m√°sodik k√∂tetre √©s elkezdtek h√≠vogatni el√Ķad√°sokat tartani....√©s j√∂tt a j√≥bik, Vona, Morvai...√©s ami ilyenkor szok√°sos. 2007-2008-at √≠runk. Addigra kaptam p√°r anyagot olajos k√©rd√©sekben. Most is van n√°lam olyan, amit nem hoztam. Aki adta, √ļgy adta, hogy ha vele valami t√∂rt√©nne, akkor hozhatom. Mire √∂ssze√°llt bennem nagyj√°b√≥l mi √©s mi√©rt zajlik, akkor k√©zenfekv√Ķ volt egy kevesebb szerkeszt√©st ig√©nyl√Ķ munka. Az olajos k√∂nyv ilyen. Besz√©ltem szem√©lyesen Pallagal is, k√©rtem, hogy amit tud, adja ide, nem √©rdekel, lehozom. Nem kaptam semmit. K√∂zben j√∂tt a TMRSZ √©s l√°tszott akkor 2009-ben benne fant√°zia. Judit kapacit√°l√°s√°ra is sz√ľletett meg a 4. k√∂nyv √©s persze k√∂zben egy kis verses, de k√∂zben m√°r a j√≥bik √©s szegedi chan√°d, von√≥-zazrival elkezdtek a "nemzeti oldalon" leszed√°lni. Patrubanyi m√°r r√©gen f√ļrhatott √©s v√©g√ľl persze a nyomd√°szom is taccsra tett√©k √ĀFA-√ľgyileg. Gyul√°m el√Ķk√©sz√ľletben m√°sik 5 k√∂nyv ragad benn IBSN sz√°mmal.


Gyula, azt a k√∂nyvet, neked kellene meg√≠rnod, nekem nulla egzisztenci√°m van. A feles√©gem "tart el" √©s 3 √©ve l√©nyeg√©ben a megl√©v√Ķ k√∂nyvekb√Ķl sem volt 20 fogy√°som. Igen, a j√≥bik-mossad van erre a vona-lra r√°√°ll√≠tva, hogy semleges√≠tsen.

Az NBH egyszer volt n√°lam m√©g 2009 elej√©n szeml√©zni. M√©sz√©ros Imr√©nek h√≠vj√°k a szeml√©z√Ķt. Igen a "Goj motoros" √©s ECHO TV-s. R√° akart besz√©lni, hogy menjek sz√≥nokolni a H√Ķs√∂k ter√©re, mik√∂zben a zsidajok peszahoznak...ha jal eml√©kszem. J√≥l megbesz√©ltettem, sokat mes√©lt.

Nos, amikor elkezdtem a j√≥bikos t√©m√°t firttni, Vona baromic√≥j√°val kapcsolatban tettem fel a k√©rd√©st, hogy t√°n j√≥ lenne tudni, kik is ezek √©s ki √Ķ val√≥j√°ban √©s mi√©rt nem azt teszi a j√≥bik, amit, akkor √©ppen te t√°madt√°l. Ugyan nemr√©g bocs√°natot k√©rt√©l priviben , hogy igazam volt, de h√°t ugye ez nem igaz√°n tud √Ķszinte lenni.

Folytassam? Ha a st√≠lusommal van bajod √©s nem a tartalommal, az m√°r remek. Nos, az a kis csapat, akivel dolgzom a honlapr√≥l verbuv√°l√≥dott, nyugd√≠jasok, hazafiak...akik meg√©rtett√©k, hogy itt mir√Ķl is van sz√≥. Gyul√°m az a titok, hogy nincs titok √©s ugyan ezt nem tudj√°k felfogni, mert nem ehhez szokottak, de nem √°rt tudnod, hogy valahol az 50. hivatalos felejelnt√©sn√©l tarthatok (sz√°molja a fene) √©s k√∂zben √©ppen a j√≥bik t√°mad a b√≠r√≥s√°gon √©s √©ppen most vagyok pr√≥b√°ra bocs√°jva r√°galmaz√°s√©rt, de k√∂vetelnek rajtam 700 ezret, √©s az apr√≥t...no meg a legut√≥bbi hanukai rend√Ķri √©jszakai l√°togat√°s √©s h√°zkutat√°s m√©g 2012-ben ma napig sem z√°rult le √©s ott k√∂z√∂ss√©g elleni izgat√°s √©s k√∂zvesz√©llyel fenyeget√©s miatt "nyomoz" ez a cs√ľrhe. M√°r van 5 f√©nykk√©pem az √ľgy√©szs√©geke, NNI-n√©l √©s 2-szer estem √°t elmeszak√©rt√Ķi vizsg√°laton. Vicces mi? A csal√°dom rendben van, h√°la a Magass√°gosnak, de m√©gis mit v√°rsz, milyen legyen a st√≠lusom?

Most keresek munkát és kértem hozzá erkölcsit, de hát nem kaptam, mert nem kaphattam.
Itt van, tessék! http://magyarnemz...7#comments

Linkeket is itt tal√°lsz √©s ha r√°sz√°nn√°tok az id√Ķt, akkor megtudhatn√°tok, hogy nincs itt lila k√∂d, csak lusta ember, aki nem n√©z ut√°na a dolgoknak.

Egy tegnapi p√©ld√°val had √©ljek. Borb√©ly "korm√°nyz√≥, vez√©rl√Ķ f√Ķfej" bels√Ķ k√∂re bor√≠totta a bilit √©s otthagyta a "fodr√°szt". Most der√ľlt ki nekik, hogy J√≥ska 2 hetente dr. Vajn√°t√≥l kapja judapesten az instrukci√≥kat. Ez soha nem volt titok, mert √©n is t√Ķle tudom m√©g 2009-b√Ķl, hogy ki a tan√°csad√≥ja. Akkor m√©g rutintalan voltam, de annyit az√©rt meg√©rtettem, hogy ez bizony k√≥ser √ľgy.

Nem folytatom, mert eb√©d van, de ha van m√©g k√©rd√©s, akkor vegy√©tek a f√°rads√°got √©s el√Ķ vele!

Ja, a j√≥bik, ha m√°r Gaudi is itt van a lust√°n. Tomi, annak idej√©n, amikor az In-Kal r√°galmaz√°s√©rt feljelentett, mennyiszer k√©rtelek, hogy seg√≠ts? Persze abban is magamra maradta, ahogy a t√∂bbiben is, de megoldottam azt is, ahogy ezt√°n is k√©nytelen leszek. ez √≠gy m√Ľkszik.

Gyula, ne vedd zokon, ha nem f√≠nomkodok. Eszter √ļgy tal√°lt "r√°m", hogy √©n voltam az egyetlen aki foglalkozott az √°ltala √∂sszeszedett v√°laszt√°si csal√°sos t√∂rt√©nettel, vagy a T√©gl√°s zsid√≥ √ľgy√©sszel... √©s sorolhatn√°m, de ha ut√°na olvasol, akkor kider√ľl, hogy a H1N1 olt√°st√≥l (√©s a "v√©d√Ķolt√°sokt√≥l" kezdve) az id√Ķj√°r√°s-befoly√°sl√°son kereszt√ľl p√°r √©ve m√°r verj√ľk a tamtamot. Sokat tuunk? Igen, att√≥l is t√∂bbet, de nagy ig√©ny a tud√°sra nincs.

Sz√≥val, mi van azzal a "stilussal"? Gyula katona vagyok. K√©rd√©s n√©lk√ľl v√©gezn√©k az ellens√©ggel. Julius √©ppen most deklar√°lta, hogy ugynezt tenn√© vel√ľnk. Mi a gond? Nem tetszik?

M√©g annyit, hogy nincs itt sz√ľks√©g h√≠rmorzs√°k √∂sszeszedeget√©s√©re. Az oldalam err√Ķl sz√≥l √©vek √≥ta √©s nez inprodukt√≠v cig√°nyoz√°sr√≥l √©s zsid√≥z√°sr√≥l...de ez maradjon k√∂zt√ľnk.

M√°r abban a korban vagyok, amikor neh√°z bar√°tkozni √©s ink√°bb tesze pr√≥b√°ra azokat, akikt√Ķl b√°rmit is elv√°rhatok, mintsem k√∂rbe nyaldossam a senek√ľket.

Na harcra cer! Ir√°ny a t√ľnt√©t√©s √©s menj√ľnk szavazni, de legal√°bb egy pet√≠ci√≥t m√©g ma √≠rjon al√° mindenki.

A list√°n ott van gaudi, budah√°zi is, de meg se nyikkannak.

Tillati, Tal****k mikor √Ķrt √°llt a lobog√≥val a fodr√°szn√°l, j√≥ eligaz√≠t√°st tartottam, ahogy Taskeszi√©knek is. Ut√≥lag azt mondom, nem volt baj, hogy k√∂zelr√Ķl is l√°tt√°k, √≠gy mondhatom, hogy mindenhol "van ember√ľnk". Persze tudom, hogy arra gondolsz, hogy az "ember√ľnk" t√©nyleg a mi√©nk-e vagy m√°s√©, de ez nem igaz√°n fontos k√©rd√©s most. Mivel te is ott volt√°l mellette, ez√©rt ugye t√∂bb olvasata is van a dolgoknak √©s ami akkor er√©ny volt, m√°ra m√°r szer√©nys√©gg√© kellene, hogy alakuljon. Ugye te is az tudod meger√Ķs√≠teni, hogy nem volt baj, mert tapasztalatt√° lett √©s ugy an √©n tudom, hogy az ut√≥bbi √©veket l√©nyeg√©ben m√°r "k√©nyszerb√Ķl" h√ļztad le, am√≠g az a K√Ķr√∂si dolog nem lett rendezve, de ezt m√°sok nem tudhass√°k.

Eh, nem lehet mindenki mell√© egy picom√≥kust √°ll√≠tani, ahogy minden pofon mell√© se lehet rend√Ķrt posztolni.

Rozsola, a folyamatok zajlanak, de nem b√°nn√°m, ha fitogtatn√°k az erej√ľket √©s mondjuk egy √°ll√°shoz juthatn√©k csak √ļgy szimpl√°n. T√∂rni nem fogom magam ez biztos, mert abban sem vagyok biztos, hogy minden levelem kimegy a c√≠mzethez √©s ha ki is megy, kap egy m√°sikat is mell√©.., hogy nem kellene nekem munk√°t biztos√≠tani.

Ezt a h√ļrt sok√°ig nem lehet pengetni, mert m√°r r√©gen elszakadt. √Čn nem vagyok k√ļf√°r. Nem √©rdekel az ad√°s-vev√©s, haszon √©s egy√©b kalm√°rkod√°s √©s ugyan j√≥ szervez√Ķnek tartom magam, de azt is tudom, hogy a semmire m√°r nincs √©rtelme √∂sszer√°ntani a "band√°t", hogy majd egy√ľtt kem√©nyek lesz√ľnk, mint a fagyos kutyaszar.

Nem vagyok csal√≥dott. Bel√°tom, hogy a j√≥zan √©sznek is vannak hat√°rai, de ezen m√°r r√©gen t√ļl vagyok. S√ľrgetni nincs kit, egyezkedni nincs kivel √©s nincs is mir√Ķl. J√≥ alap ez kiindul√°snak, m√°r ha ki kell egy√°ltal√°n indulni.
#105 | rozsola - 2013. oktůber 16. 11:13:56
Sz√≠vesen seg√≠ten√©k neked munk√°t tal√°lni de a rom√°n nyelv nagy akad√°ly. Gondolom a csal√°dot nem hagyn√°d otthon. Nekik is besz√©lni√ľk kellene a rom√°n nyelvet. Amit aj√°nlani tudok kb 50-60,000 forint √©s nagyj√°b√≥l k√©tszer annyi munka mint Magyarorsz√°gon. Nem igaz√°n elfogadhat√≥.
Gyuszinak lenne egy √ľzenetem , ha lehet majd m√°sold be neki egy lev√©lben mert nem biztos , hogy olvassa ha ide√≠rom.
Gyuszik√°m ha angolnyelv√Ľ forr√°sokat keresel nincs neh√©z dolgod. P√∂ty√∂g be turkish , azerian , armenian stb " press " , a google kidobja neked a dolgokat. Csakhogy kor√°bban m√°r jeleztem hi√°nyoss√°gaidat. Ha forditasz egy anyagot t√∂rekedj a pontos ford√≠t√°sra ezzel elker√ľlve a t√©ved√©seket. Sok esetben ne sz√≥ szerint ford√≠ts. Az eredeti gondolatot ne ferd√≠tsd el. Ha sz√ľks√©ges haszn√°lj m√°s kifejez√©seket. Ha mindezt megteszed v√°rhatod a plusszinform√°ci√≥kat. Alapt√©tel ha ford√≠tasz egy cikket , ne tedd bele a szem√©lyes gondolataidat.
Imr√©vel nincs √©rteleme versenyezni. Magad is l√°thatod Imre nem szokott sz√≥szerint leford√≠tani semmit sem. Elmondja az adott cikk tartalm√°t a saj√°t gondolataival. Neked tal√°n ismeretlen ez a st√≠lus de hidd el sokkal okosabb m√≥dszer ann√°l amit te haszn√°lsz. A m√°sik dolog amiben Imre szint√©n jobb n√°lad a metaf√≥r√°kban val√≥ gondolkod√°s. T√ļls√°gosan t√°rgyilagos vagy ezzel elveszel a r√©szletekben.
Inform√°ci√≥ kellene ? Rendben van. Az olajos √ľgyekkel kapcsolatban vannak bels√Ķs inform√°ci√≥im. B√©k√©s megye hat√°ros Arad megy√©vel. Gondolom sejted ez nemcsak magyar bel√ľgy. Hogyan fogod ezt kezelni ? Ha kapsz egy rom√°nnyelv√Ľ sz√∂veget √©s sz√≥szerint leford√≠tod vagy leford√≠tja m√°s mit kapsz ? Egy nagy rak√°s zagyvas√°got mert a rom√°n nyelvnek m√°s a logik√°ja √©s a kifejez√©sm√≥dja. Ha hiteles akarsz maradni olyan ford√≠t√≥t kell keresned aki megfelel√Ķen ford√≠t magyar nyelvre. Ha ilyen nincs akkor maradnak a k√ľls√Ķ forr√°sok amelyek csup√°n egy kivonatot adnak. Viszont az adott kivonat nem r√©szletes. Csup√°n a l√©nyeges inform√°ci√≥kat tartalmazza.
Veled az a gond , hogy a r√©szletekkel foglalkozol. Egyes dolgokat amelyeket te fontosnak tartasz kiemeled , m√°s sz√°modra l√©nyegtelen elemeket h√°tt√©rbe szor√≠tva. Ha adok neked egy r√©szletes inf√≥t mi a garancia , hogy val√≥ban a l√©nyeges elemeket fogod kiemelni ? Nem el√©g a magyar bel√ľgyeket ismerni , ebben az esetben ismerned kellene a rom√°n bel√ľgyeket is.
Imre ezt a dolgot nagyon okosan oldotta meg. Nem m√°szik bele a r√©szletekbe. Ebb√Ķl kifoly√≥lag nincs sz√ľks√©ge k√ľl√∂n√∂sebb r√©szletek ismeret√©re. Mivel az " apr√≥s√°gok " nem kapnak szerepet sokkal kisebb a t√©ved√©s es√©lye.
Alapt√∂rv√©ny a h√≠rszerz√Ķkn√©l : Ne adj semmit olyannak aki t√©ved. Sz√°mos weboldal foglalkozik a vil√°g esem√©nyeivel de a legt√∂bbj√ľk t√©ved mert pontatlanul ford√≠tanak vagy olyan r√©szletekbe bonyol√≥dnak amit nem ismernek. Ezek a hib√°k sok esetben nem a val√≥s√°got fogj√°k t√ľkr√∂zni. √Črtehet√Ķbben sz√≥lva nem szabad ak√°rkinek inform√°ci√≥t adni akin√©l fenn√°ll a vesz√©ly , hogy elcseszi a dolgot.
Okosokodok ? Nagyon nem. Az Imre weboldal√°t√≥l sokkal nagym√©rt√©k√Ľbb weboldalon is jelen vagyok. Nagyj√°b√≥l az √°lland√≥ inform√°torok sz√°ma meghaladja a 2000-t . Nem k√∂nny√Ľ ilyen sok inform√°ci√≥t kezelni. A legokosabb ha nem m√°szunk bele a dolgokba. Imre ugyanezt teszi , kimarad az okoskod√°sb√≥l.
Nem tudom érted e mondanivalómat vagy sem.
Ez a vil√°g nem a szenz√°ci√≥vad√°szatr√≥l sz√≥l. Ne v√°rj dics√Ķs√©get. Ne akard te megmondani az igazs√°got. Nagy igyekezetedben mindent kiraksz amit tal√°lsz majd n√©h√°ny nap m√ļlva bej√∂n a t√©ved√©s. √úlni kell az adatokon. Elhiheted nekem , Imre olyan inform√°ci√≥kat is ismer m√©ghozz√° el√©g r√©g√≥ta amelyek csak valamikor a j√∂v√Ķben l√°tnak napvil√°got. Veled ellent√©tben nem akar villogni. Mert ami ma igaznak l√°tszik holnapra hazugs√°g lesz. Gondolom √©rted a logik√°t.
D√∂nt√©st kell hoznod. Maradsz a saj√°t m√≥dszeredn√©l vagy fejl√Ķdsz.
#106 | tillati - 2013. oktůber 16. 11:24:05
Imi !
Az els√Ķ perct√Ķl k√©nyszer volt , mert ha nem az, ezt a b√ľd√∂s bogarat soha nem engedem az aur√°m k√∂zel√©be ,
nem tudom mit √©rtesz er√©nyen akkorib√≥l de az √°ltalam mutatott szer√©nys√©gre nem eml√©kszem. De, azt tudom meger√Ķs√≠teni ,hogy **** nagy baj volt mert vitte a p√©nzem az energi√°m √©s erre ment r√° az kapcsolat ami nem m√Ľk√∂dik m√°r egy j√≥ ideje e miatt. Egy√©bk√©nt az √©n kapcsolatom a nyilv√°noss√°ggal hazafias √∂sszn√©pi √©rz√ľletb√Ķl m√°r akkor kezd√Ķd√∂tt amikor m√©g nem l√©tezett e szempontok alapj√°n se Borb√©ly se Zoli √©s m√©g Te sem meg Vukics, stb stb, tal√°n K√Ķr√∂si az is az√©rt mert a feles√©ge n√°lam k√©zilabd√°zott , meg a Kozenkait tan√≠tottam rep√ľlni de √Ķ m√°r √°ll√≠t√≥lag nincs , de vannak m√°sok akikkel itt olykor igen sokat kell vesz√Ķdni . Hidd el nincs sokszor t√ľrelmem mert m√°s korban √©s m√°s szempontok szerint szocializ√°l√≥dtam a mostaniak √ļgy szint√©n ez√©rt a szinkroniz√°l√°s bizony neh√©zkes √©s recseg√Ķs. Igaz ezt sokszor m√°s szemk√∂zt √©s f√ľlk√∂zt m√°r sz√°mtalanszor megbesz√©lt√ľk , b√°r √∂sszegezve van haszna is megismerve Zolit √©s a munk√°ss√°g√°t T√∂rt√©nelmet √≠r. Ennyit is az√©rt √≠rok, mert esik az es√Ķ a h√°zt√°ji ell√°tva ez meg id√Ķt√∂lt√©s.
#107 | postaimre - 2013. oktůber 16. 11:52:47
Esnetne t√∂bbsz√∂r is! √ćgy m√°s is √©rthati a mi√©rteket √©s az oldal erre vala√≥, ha m√°r van, am√≠g van.

Tillati itt is esik √©s a "h√°zt√°lyit" el kell l√°tnom. Tudod, hogy n√°lam is √©s akiket ismerek ez nem hobbi. √Čn is k√©nyszerb√Ķl teszem, amit, s hogy j√≥l, vagy √≥l, az lehet, soha nem de√ľl ki, ahogy az √©gbolt.
Igen, erre gondoltam, hogy ezt √≠gy √≠rod le √©s sokszor √°tbesz√©lt√ľk, de err√Ķl m√°s nem tud a lhallgat√≥kon k√≠v√ľl.

Ha annak idej√©n valaki elmondja nekem, hogy ez lesz abb√≥l, ahonnan indultam, nem csak nem akartam volna hinni, de felfogni sem lettem volna, sem a szem√©lyeket, sem az eset-tanulm√°nyokat, amiket az√≥ta siker√ľlt csokorba k√∂tni, de ehhez a szem√©lyeket szeml√©lni is kellett. Nincsenek v√©letlenek, de hib√°k igen, gyenges√©gek, de amint azt tegnap √≠rtam, ebben mi m√°r nagyon er√Ķsek vagyunk.

Rozsola, nehezen veszem magam r√° az angolra is. Ahogy l√°tom, az orosszal elmehetek a cs√°ba, mert a hivatalos √°ll√°saj√°nlatok mindegyike, ami passzolhatna a csal√°di vonatkoz√°snak is, elv√°rja a foly√©kony √©s n√©ha a tr√°gyal√≥k√©pes angolt is. Az a benyom√°som, hogy nem is magyaroknak √≠rj√°k ezeket a p√°ly√°zatokat ki, de mindegy is. Erre a "kis id√Ķre" m√°r nem tanulok meg rom√°nul. Nem t√ļl sok idej√ľk lehet m√°r h√°tra. Tegnap n√©ztem p√°r mold√°v anyagot is. H√°√°√°√°√°t! A 2008-es puccs-k√≠s√©rlet √≥ta az√©rt ott is megkem√©nyedett a l√°gytoj√°s.

Gyul√°nak elk√ľldtem, amit √≠rt√°l. Szerintem kicsit t√ļlbecs√ľl√∂d a rendszer-l√°t√≥ k√©pess√©gem, de igazad van, visszafogom magam. Nem c√©lszer√Ľ mindent kiadni, pedig mindent elmondtam m√°r, de alig-alig √©rtik.
#108 | keepfargo - 2013. oktůber 16. 12:43:05
Imre
Erdekes ez a sokszinuseg, de mostanra faraszto is lehetett, meeg a pszichologusnak is. Talan arrol lehet szo, hogy a nemzetmegvaltok ha elegen is lennenek, nem talaljak a kozos hangot, mert elobb a sajat hangjukat kellene megtalalni. Aki pedig megtalalta mar, az varja a tobbit. Kozben kritikak erik es ertetlenseggel talalkozik, mert a nem-ertok fogast keresnek rajta - nem (fel)fogasrol van szo - mert nem ertik a magabiztossagat. Azt hiszik; tegla, provokator, vagy orosz ugynok, vagy csak megbuggyant/elszallt/egoista.
Szeszakkal az a kozos, hogy magyar erzelem van, szemelyes batorsag szembemenni a rendszerrel szinten van (ot is kirugtak, mert az igazat probalta feszegetni), de Gyula bacsi meeg - jogaszember leven - partban es torvenyes keretek kozt probal gondolkodni. En ezert el nem marasztalnam, foleg azutan nem hogy a part-kiserletet nem nagyon vettek a nepek, talan logikusan, de meg azert is mert nem voltak egy sulycsoportban a jogasszal.
Valamit probalt, nem jott ossze, elkepzelheto okokbol. P.I. ezeken tul van.
Ha hinni lehet Karinthy-nak, hogy a stilus maga az ember, akkor en nem latok ugyan olyan egetvero kulonbseget a stilusaitok kozott, de azzal a megjegyzessel kiegeszitve, hogy Sz.Gy. -nek talan nincsenek gyerek-felnevelesi gondjai, es ot jobban szoritja az ido is, ha egy talpraallo nemzetet akar latni, meeg eleteben. Igy a stiluson tulno az ember, vagy nem is tud belenoni igazan, a kulso kenyszerito tenyezok miatt. (Meg a belso, keresesi kenyszer miatt).
Aki akar irjon, s irjon ahogy akar, de megerteni csak azt lehet, akinek a korulmenyeit ismerjuk es megertjuk; miert ir ugy, ahogy ir.

A sok hang kakofoniaja egyertelmu, de eljohet egy ido, amikor akinek muszaj, visszafogja magat, es akinek orditania kell elorditja magat. Igy vagy ugy de egy harmonia ki kell jojjon az egyeni szolamokbol, ha el akarunk erni valamit. Hogy mikor? Amikor a sajat hang mar megvan es kepes vagyok meghallani a masikban, a harmadikban es a tobbiben a kozoset.
Ez igenyel egyfajta visszafogottsagot es csendben figyelni tudast, ami neked mar megvan, de messze nincs meg a nagy tobbsegnek.

Ne bantsd a magyart; figyeld a stilusat, ha lehet ismerd meg, es hallgasd, milyen szolamban enekel. Csak azutan csinalhattok majd valamit kozosen is...
#109 | rozsola - 2013. oktůber 16. 14:16:29
Nem emelek senkit sem magasabbra mint ami megilleti.
Tal√°n ismeritek tal√°n nem.
http://www.moovie...nline-2013
Teh√°t egy angol , egy √≠r √©s egy ruszki " bige " megmenti az amerikai eln√∂k√∂t aki r√°ad√°sul n√Ķ. √Črdekes egy film annyi biztos.
#110 | postaimre - 2013. oktůber 16. 14:25:33
K√©pfarag√≥, a kaka m√°r megvan, de a po-f√≥nia sem v√°rhat sok√°ig. Val√≥j√°ban a sz√ľrke val√≥ r√°m, ha m√°r a bekecsk√©t kin√Ķni l√°tszok, de ha sz√≥lok, elhallgatnak az "√°szok", j√∂hetnek a kan√°szok, kond√°sok, guly√°sok, sok terel√Ķ leg√©ny a talp√°n, ki le√°ny m√©g fejben, lefetyelve hetyk√©n a t√ľzes v√≠zben √©s a tejben.

√Čn ezt m√°r √°lommal uralom, mert lassan az √°lomb√≥l alom lesz, s ami tapod rajt az a csizma √©s a sz√°rban cs√ļzli. L√°tni fogj√°tok, kinek orra, kinek arca, de meg fog m√©g ny√ļlni!

HozzŠszůlŠs kŁldťse


HozzŠszůlŠs kŁldťsťhez be kell jelentkezni.