Posta Imre weboldala

Bejelentkezťs

FelhasznŠlůnťv

Jelszů



Elfelejtetted jelszavad?
ŕj jelszů kťrťse

‹dvŲzlet


A MAI NAPT√ďL (2013/09/22) AZ √öJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a tov√°bbiakban szakmai oldalk√©nt m√ľk√∂dik
a www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - amint tapasztalhatjátok - elérhetö.)

Klikkelj r√°: Posta Imre Youtube oldala
..................

Devizahiteleseknek


A facabookról:

Tisztelt Devizaadósok!
Mell√©kelem az √°ltalam tett feljelent√©st, √©s arra k√©rn√©m a Raiffeisen Bankos √ľgyfeleket, hogy azt nyomtass√°k ki, √≠rj√°k r√°, hogy ahhoz tan√ļk√©nt jeletkeznek, mert vel√ľk is ez t√∂rt√©nt; √©s nev√ľket, c√≠m√ľket a tan√ļk sor√°ba (utols√≥ el√Ķtti bekezd√©s) t√ľntess√©k fel, √©s csatolj√°k hozz√° a k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©st, a k√∂zjegyz√Ķ irat√°t (ha k√©sz√ľlt t√©nytan√ļs√≠tv√°ny, azt is) √©s a legut√≥bbi banki leveleket .
Akinek van lehet√Ķs√©ge m√°s honlapra is eljuttatni ezt az √ľzenetet, ahhoz a beleegyez√©st ez√ļton megadom.
Üdvözlettel:
dr. Tóth Emese
nemzetk√∂zi p√©nz√ľgyi tan√°csad√≥
bankszakjog√°sz
Tel: 30/7314330
Telefoni rendelkez√©sre √°ll√°s: kedd √©s cs√ľt√∂rt√∂k: 17-19 ig
Elektronikus √ľzenetek, szkennelt iratok fogad√°sa b√°rmikor 24 √≥r√°n bel√ľli v√°laszad√°ssal: az e-mail c√≠m a spamrobotok elleni v√©delem alatt √°ll. Megtekint√©s√©hez enged√©lyezned kell a JavaScript haszn√°lat√°t.
Iratok k√ľld√©se, lev√©lc√≠m: Dr. T√≥th Emese 1022 Budapest, L√≥r√°ntffy Zs. u. 8.
Fogad√≥ √≥ra: kedd √©s cs√ľt√∂rt√∂k 17-19-ig, el√Ķzetes bejelentkez√©s alapj√°n: 1054 Budapest, Aulich utca 4-6. I. emelet 2.
√úzenet/fax: 1/3324203

A feljelentés

Tisztelt Ügyészség!


K√ČRJ√úK, HOGY SZ√ćVESKEDJENEK HIVATALB√ďL √ČSZLELNI B√õNCSELEKM√ČNY GYAN√öJ√ĀT, √ČS INT√ČZKEDNI A NYOMOZ√ĀS ELRENDEL√ČSE V√ČGETT, MERT A BANKOK TOV√ĀBBRA IS HAMIS KISZ√ĀML√ĀZ√ĀSSAL A DEVIZAAD√ďSOK T√ĖMEG√ČT ZAKLATJ√ĀK, BEFIZET√ČSEKRE SZ√ďL√ćTJ√ĀK FEL, FIKT√ćV ELSZ√ĀMOL√ĀSOKAT TARTANAK FENN K√ĖNYVEIKBEN, M√ČRLEGEIKBEN, BESZ√ĀMOL√ďIKBAN.

A CSAL√ĀS √ČS A SZ√ĀMVITELI REND MEGS√ČRT√ČSE, VALAMINT AZ AD√ďCSAL√ĀS B√õNTETT√ČNEK GYAN√öJ√ĀT VETI FEL T√ĖBB T√ČNYEZ√ē IS.
ELS√ēS√ēRBN A RAIFFEISEN BANK nev√Ľ int√©zm√©ny, amely nev√©ben elj√°r√≥ szem√©lyek hamis adatk√∂zl√©ssel √©s hamis tartalm√ļ sz√≥beli t√°j√©koztat√°ssal arra vett√©k r√° √ľgyfeleiket, hogy k√∂ssenek deviza √°rfolyam elsz√°mol√°s√ļ k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©st, √©s a t√∂rleszt√Ķ r√©szletet egy havi fix forint √∂sszegben jel√∂lt√©k meg, mind sz√≥ban, mind √≠r√°sban, √©s a k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©sben is, √©s a deviza elsz√°mol√°sr√≥l annyit hitettek el a s√©rtettekkel, hogy az nem l√©nyeges k√∂r√ľlm√©ny, havi 2-3 ezer forinttal n√Ķhet a t√∂rleszt√Ķr√©szlet, ha a sv√°jci frank √°rfolyama emelkedik. nem t√°j√©koztatta a bank, sem alkalmazottai s√©rtetteket arr√≥l, hogy a k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©sben az ker√ľl bele, hogy a bank saj√°t maga jegyez √°rfolyamot, amely a teljes elsz√°mol√°s alapja lesz, √©s egy√°ltal√°n nem a sv√°jci jegybank √°ltal jegyzett sv√°jci frank √°rfolyam vagy a magyar jegybanki sv√°jci frank √°rfolyam lesz ir√°nyad√≥; nem t√°j√©koztatta a s√©rtetteket a bank arr√≥l sem, hogy a deviza √°tv√°lt√°sokat nem hajtj√°k v√©gre val√≥s√°gosan csak „elk√∂nyvelik”.

A k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©s mint mag√°nokiratok √ľgyf√©l r√©sz√©re t√∂rt√©n√Ķ √°tad√°sa k√∂zvetlen√ľl az al√°√≠r√°s el√Ķtt t√∂rt√©nt azzal, hogy az pontosan azt tartalmazza, amit vel√ľk el√Ķzetesen let√°rgyaltak (megt√©veszt√©s).

A k√∂zjegyz√Ķ is t√©ved√©sbe ejtette √ľgyfeleket, amikor a szerz√Ķd√©shez olyan k√∂telezetts√©gv√°llal√≥ iratot szerkesztett, amely nem felelt meg a sz√°nd√©kaiknak, √©s annak gyors, sz√°mukra √©rtelmezhetetlen√ľl hossz√ļ, szakszavakkal telet√Ľzdelt mondatok felolvas√°s√°val rejtette el a szerz√Ķd√©s azon tartalm√°t, amely sz√°momra k√©s√Ķbb k√°rt okozott (√°rfolyam mechanizmus val√≥s gazdas√°gi tartalma), √©s azt tan√ļs√≠totta, hogy a megfelel√Ķ √©rtelmez√©s megt√∂rt√©nt, pedig semmilyen sz√≥beli √©rtelmez√©st a k√∂zjegyz√Ķ nem f√Ľz√∂tt az okirathoz annak al√°√≠r√°sa el√Ķtt, sem ut√°na. A k√∂zjegyz√Ķ az√©rt is jogellenes magatart√°st tan√ļs√≠tott, mert gondatlanul nem √©szlelte, hogy tisztess√©gtelen kik√∂t√©st tartalmaz a szerzd√©s, pedig kell√Ķ k√∂r√ľltekint√©s mellett a k√∂zjegyz√Ķnek √©szlelnie kellett a csal√°st, √©s nem lett volna lehets√©ges a k√°rokoz√≥ banki magatart√°s ilyen t√°mogat√°sa a b√Ľncselekm√©ny folyamatos, jelenleg is tart√≥ id√Ķtartama alatt. (A k√∂zjegyz√Ķ a mai napig nem √©rtes√≠tett a k√∂zjegyz√Ķi okirattal kapcsolatban arr√≥l, hogy annak tartalma megt√©veszt√Ķ √©s milyen jogorvoslatot alkalmaz.)

A k√∂lcs√∂nszerz√Ķd√©s √©s az √ľzletszab√°lyzat olyan szerz√Ķd√©si felt√©teleket tartalmaz, amelyekr√Ķl nem volt sz√≥ a szerz√Ķd√©s el√Ķtti t√°rgyal√°sokon, a csal√°s k√∂r√ľlm√©nyeihez tartozik, hogy a k√∂zjegyz√Ķ nem adta √°t √©s nem is f√Ľzte hozz√° az √ľzletszab√°lyzatot a k√∂zjegyz√Ķi okirathoz, ezzel is azt a megt√©veszt√©st er√Ķs√≠tve, hogy csak a szerz√Ķd√©sben megadott forint √∂sszegek ir√°nyad√≥ak a k√∂teless√©gv√°llal√°sban.

A bank r√©szt vett abban az √ļn. √°tcsomagol√°si tev√©kyeny√©gben, amelyet Asztalos L√°szl√≥ professzora „A glob√°lis p√©nzteremt√©s kett√Ķs k√∂rforg√°sa/ A ’paralel banking’ p√©nz- √©s infl√°ci√≥elm√©leti alapjai (Hitelint√©zeti Szemle, 2009/5. sz√°m 436. oldal) m√°r 2009-ben le√≠rt √©s nyilv√°noss√°gra hozott, teh√°t a t. Hat√≥s√°gnak hivatalos tudom√°sa van r√≥la. Ebben le√≠rja a szerz√Ķ r√©szletesen, hogy a bankok √ļn. √°rny√©ktev√©kenys√©get folytatnak, mert b√°r ki van √≠rva r√°juk, hogy bank, de val√≥j√°ban mint a t√Ķzsdei √ľgyletek el√©r√©si pontjai mk√∂dnek, a lakoss√°gi hitelekhez befektet√©si tev√©kenys√©get kapcsolnak, √©s err√Ķl a k√∂lcs√∂nfelvev√Ķt nem is t√°j√©koztatj√°k, mik√∂zben a p√©nzt swap √ľgyletekbe konvert√°lj√°k. A folyamatot a Dr. T√≥th Emese: A deviza alap√ļ k√∂lcs√∂n elnevez√©s√Ľ term√©k jogi term√©szete c√≠m√Ľ, az Eur√≥pai Jog 2012/5. sz√°mban megjelent le√≠r√°s √©s a hitel mint ad√°sv√©tel t√°rgy√ļ, Baka Istv√°nn√© √°ltal szerkesztett , B√°nfi Tam√°s professzor √©s Sulyok-Pap M√°rta √°ltal √≠rt P√©nz√ľgytan II. c√≠m√Ľ m√Ľben megjelent k√∂zgazdas√°gi elemz√©s is igazol.

A csal√°rd magatart√°ssal al√°√≠rt szerz√Ķd√©s √©s a hitelnek ad√°sv√©tell√© t√∂rt√©n√Ķ √°talak√≠t√°sa mint nem enged√©lyezett tev√©kenys√©g alapj√°n pedig a szolg√°ltat√≥ olyan √°raz√°st alkalmazott az ad√≥ssal szemben, amely s√ļlyosan √©s h√°tr√°nyosan az ad√≥s terh√©re a sz√≥ban el√Ķadottakt√≥l 1.100.000 Ft-tal elt√©rt, ennyi k√°rt okozott szerz√Ķd√©senk√©nt csak az √°rfolyamr√©s √©s kamatemel√©s jogc√≠men, √©s ehhez j√°rul m√©g a tisztess√©gtelen√ľl beszedett kezel√©si k√∂lts√©g, amelyr√Ķl nyilv√°nval√≥, hogy a saj√°t k√∂lts√©geit √ļgy t√ľntette fel, mintha a lakoss√°gi √ľgyf√©l annak kifizet√©s√©re vagy megt√©r√≠t√©s√©re lenne k√∂teles, pedig a saj√°t nyilv√°ntart√°s√°nak fenntart√°s√°t finansz√≠rozta bel√Ķle a bank.
Jelenleg is k√∂vetelnek a fenti csal√≥ magatart√°ssal √∂ssze√°ll√≠tott √©rtes√≠t√Ķ levelekben olyan √∂sszeget, amely – tudv√°n-tudj√°k, hogy – nem j√°r; ennek befizet√©s√©re t√∂rt√©n√Ķ felh√≠v√°s m√°r nem a polg√°ri jog, hanem b√ľntet√Ķjogi kateg√≥ria, hiszen a Bank
- tudván, hogy nem tartozik neki ennyivel az adós,
- tudv√°n, hogy t√∂rv√©ny van hat√°lyban, amely a visszafizet√©sr√Ķl rendelkezik,
m√©g tov√°bbi jogalap n√©lk√ľli, t√©ves befizet√©sre sz√≥l√≠tja fel az ad√≥sokat.

A Raiffeisen Bank jelenleg is sz√°nd√©kosan t√©ved√©sbe ejti a s√©rtetteket hamis tartalm√ļ mag√°nokiratok ki√ľld√©s√©vel, √©s t√©ved√©sben tartja √Ķket.
A banki levelekkel olyan befizet√©sekre k√≠v√°nja a bank m√©g ma is r√°venni az ad√≥sokat, amivel nem tartoznak. 2014. j√ļnius 16. napj√°n hirdette ki a K√ļria a jogegys√°gi hat√°rozat√°t, amely jogszab√°ly szint√Ľ jogforr√°s, √©s egy√©rtelm√Ľen meg√°llap√≠t√°st nyert, hogy a bank √°rfolyamr√©st nem k√∂vetelhet. Ezt k√©s√Ķbb t√∂rv√©ny is meger√Ķs√≠tette, ennek ellen√©re a bank tov√°bbra is olyan √∂sszeget tart nyilv√°n tartoz√°sk√©nt, amelyr√Ķl t√∂rv√©nyi v√©lelem kimondta, hogy tisztess√©gtelen, azaz √©rv√©nytelen. (sz√°mviteli rend megs√©rt√©se).

A r√©szemre kik√ľld√∂tt banki √©rtes√≠t√Ķ levelekben folyamatosan hamis tartalm√ļ kik√∂zl√©sek t√∂rt√©ntek, t√©ved√©sben tartottak √©s tartanak a val√≥s √∂sszegekre n√©zve.
A fentiek miatt a nyomoz√°s elrendel√©s√©t k√©rem a bank mint jogi szem√©ly, a banki alkalmazottak √©s a k√∂zjegyz√Ķ elk√∂vet√©si magatart√°sa √©s az int√©zm√©ny b√ľntet√Ķjogi felele√Ķss√©ge meg√°llap√≠t√°sa √©rdek√©ben.
Tan√ļk√©nt k√©rem meghallgatni a Raiffeisen Bank √°ltal elk√∂vetett csal√°sr√≥l az al√°bbi tan√ļkat:

K√©rj√ľk a nyomoz√°s lefolytat√°s√°t az esetleges m√°s min√Ķs√ľl√©s eset√©n is.
Tisztelettel:
Dr. Tóth Emese

HozzŠszůlŠsok


#11 | magyarember - 2014. szeptember 30. 22:14:24
Szia Deton√°tor!
K√∂sz√∂n√∂m, hogy 1087 megnyit√°sb√≥l legal√°bb 9 hozz√°sz√≥l√≥t sz√≥ra b√≠rt√°l ez√ľgyben. Ebb√Ķl azt sz√Ľr√∂m le hogy az√©rt √©rdekes lehet a t√©ma csak az√©rt annyira nem hogy elmondjuk a v√©lem√©ny√ľnket. Megnyugodtam, senkink nincs hitele azok k√∂z√ľl aki ide nyitott, de akkor mit keresnek itt...
Argyelus! az esetleges csatlakoz√°s nem jelenti, azt hogy nem tartja valaki k√©zben a saj√°t dolg√°t, ez egy plusz lehet. Engem ez jobban foglalkoztat mint az egy√©b vil√°gesem√©nyek, ahogy Deton√°tor √≠rta. Ez a sz√°lka a k√∂rm√∂m alatt, ez az ami k√∂zvetlen√ľl f√°j √©s foglalkoztat megel√Ķzve minden egyebet.

Deton√°tor !

K√∂sz√∂n√∂m j√≥l vagyok, √©s egyre jobban mert az √ľgyeimet egyre ink√°bb a saj√°t kezemben tudom.

Üdvözöllek!

√Āld√°s
#12 | repuloszonyeg - 2014. oktůber 01. 00:04:28
Sziasztok!

Mostan√°ban m√°r egy√°ltal√°n nincs kedvem hozz√°sz√≥lni, de most m√©g az√©rt megteszem, mert a cikkhez nem a k√°rog√≥ k√Ķdob√°l√≥k sz√≥ltak hozz√° az √ļtsz√©lr√Ķl.

Nemcsak dr. T√≥th Emese felh√≠v√°sait tettem ide fel, illetve tetettem fel Lic√°val hanem sok saj√°tomat is. Nagyon sok veszeked√©s, ostobas√°g, megnem√©rt√©s, mellett folyamatosan j√∂ttek a k√Ķdob√°l√≥ varj√ļk, a g√©p el√Ķtt b√∂gy√∂r√Ķ h√ļzogat√≥k, akik folyton fik√°zt√°k a felh√≠v√°sokat, √©s saj√°t cikkeimet.

Engem szem√©lyemet √©rint√Ķen nem zavar mert √Ķk m√©g √©vek √≥ta mindig alacsony szinten vannak. De m√°sokat, akik itt √©rdekl√Ķdtek, seg√≠ts√©get √©s tan√°csot, b√°tor√≠t√°st rem√©ltek, vagyis a sebes√ľltek, azok sokan elmentek m√°shov√°, mert tan√°cstalanok lettek, rem√©nyeiket elvett√©k a nagymagyarok, a k√Ķdob√°l√≥k, a varj√ļk. Akik nem b√°tor√≠tottak, nem seg√≠tettek, hanem t√°madtak √©s dob√°ltak.

T√∂bben √≠rtak priv√°tban, hogy eleg√ľk volt, elmentek. M√°sok azt jelezt√©k hogy m√°r csak olvasnak de nem sz√≥lnak t√∂bb√© hozz√°.

Volt aki felhívott és sajnált meg kitartást kívánt.

Olvassatok vissza √©vekre, h√°nyszor k√©rtem hogy az itt l√©v√Ķk ne fik√°zz√°k a cikk√≠r√≥kat, ha √Ķk maguk nem tudnak egy √©rtelmes t√∂rt√©netet, cikket, vagy buzd√≠t√°st √≠rni. H√°nyszor lettem a leggyal√°zatosabb lehordva ostob√°k, rosszindulat√ļ , a dolgok legl√©nyeg√©t nem√©rt√Ķk √°ltal, h√°nyszor pr√≥b√°ltam figyelmeztetni az ilyeneket, hogyha seg√≠teni nem tudnak, fejezz√©k be a k√Ķdob√°l√°st, mert sok embert el√ľld√∂znek innen.

Az ostoba tov√°bbi nem√©rt√©s miatt szoktam Lic√°val m√°r "√úzenet" kezd√Ķc√≠mmel feltenni az anyagokat, hogy a f√∂l√∂sleges ugat√°s legal√°bb a fontos cikkekben ne legyen.

Gratulálok az ilyeneknek, íme itt az eredmény. Hogy sokan elmentek, közömbösek, hogy nincs hozzászólás.

Rég nem Izaóra meg a tv dívik . Hanem a teljes apátia.

Mert nem voltak buzdítók, agitálók, gyógyítók, bátorítók, hanem ment a szeretetrezgés, pilismarhaságok, gyalázkodások, jóslatok, csak a gyakorlati emberszeretet nem valósult meg soha egymás iránt. A felebaráti magyar emberszeretet.

√Čs ez√©rt nagyon szomor√ļ vagyok.

A devizahitelekkel egy√©bk√©nt a k√∂vetkez√Ķ jelenleg a fel√°ll√°s: Orb√°n√©k √©s a bankok megbuktak. Dr. T√≥th Emese √©s t√∂bbi bankjog√°sz valamint az √©lelmes magyar kutakod√≥ emberek kider√≠tett√©k hogy miben √°ll a devizahitel l√©te, √©s milyen t√∂rv√©nys√©rt√©sek lettek elk√∂vetve.

Hitelsikerek is sz√ľlettek.

Hogy ennek ne legyen folytat√°sa, Orb√°n le√°ll√≠totta a b√≠r√≥s√°gok m√Ľk√∂d√©s√©t, √©s hoz t√∂rv√©nyt egy csom√≥ olyan diszn√≥s√°g lev√©d√©s√©re, hogy azokat majd a b√≠r√≥s√°g ill. √ľgyv√©dek ne tehess√©k a per t√°rgy√°v√°, hogy ne d√Ķlj√∂n a rendszer. Csak odadobj√°k koncnak az √°rfolyamr√©st-slussz.

Bankment√©s, f√Ķleg Cs√°nyiment√©s folyik. A devizahitelesek fel lesznek √°ldozva. Hiszen mi kell a betelep√ľl√Ķknek? Egy v√©gletekig legyeng√≠tett, megritk√≠tott, eszk√∂z n√©lk√ľli f√©lelemben , ap√°ti√°ban vonagl√≥ atomiz√°lt lakoss√°g.

√Čs ha fel√©bredne....???

Gondolkodjatok el, minek √©s kiknek √©p√ľlnek a stadionok....

Egyszer-k√©tszer adtam √∂tleteket hogy miket kellene csin√°lni. De hi√°ba. √Čn megtettem, Imre √ľgy√©ben is. Senki m√°s. A nagymagyarok k√∂z√ľl.

Emberek, nagyon sok id√Ķ √©s vele egy√ľtt j√≥ sok √∂tlet hi√°baval√≥an √©s v√©gzetesen elveszett.
#13 | Holdas - 2014. oktůber 01. 05:51:49
√Čn √ļgy gondolom hogy az√©rt ilyen kev√©s a hozz√°sz√≥l√°s mert a hitel felv√©tele az egy√©ni d√∂nt√©s volt. Egy√©n f√ľgg√Ķ azt a p√©nzt amit felvet az ember azt egyed√ľl k√∂lt√∂tte el amire akarta.
√Čs ez√©rt a z√°rk√≥zotts√°g mert ez mindenkinek a saj√°t baja √©s nehezen ismerik be hogy rosszul d√∂nt√∂ttem nem kellett volna.
Egy ideik jól ment még volt pénz,addig nem érdekelt senkit hogy mi lesz csak éltek bele a nagy világba.
De m√©g mind√©g csak azt mondom olvasni,olvasni nagy m√Ľveket hagytak r√°nk el√Ķdeink pl.
Dövényi Nagy Lajos Tarnopolból indult el .
Minden benne van a mi kell a hitelr√Ķl a,mimikrir√Ķl √©s hogy ezt hogy alkalmazz√°k.
Ui :Tisztelt repuloszonyeg !
√Črdekes dolog de ez a kivagyis√°g m√°r zavar√≥ ez a ki ha √©n nem √©n mindent megteszek csak nem √©rtenek engem ap√°tia,impotencia mindenhol .
Akinek van szeme l√°tja hogy,sz√≥ sincs itt a hitelesek ment√©s√©r√Ķl,itt csak magukat mentik √©s ez annyira √°t l√°tsz√≥ hogy mikor valami olyan d√∂nt√©s hoznak ,kamp√°nyolnak az mind√©g valaminek az eltakar√°s√°ra ir√°nyul.
Mikor volt ez a H1N1 mizéria pont Svájcba dolgoztam és kérdeztem a svájciakat hogy itt is van-e oltás emlékszem a válasz az volt az csak a magyarokat támadja meg.
#14 | jano - 2014. oktůber 01. 06:41:21
Husz √©ve iroggattok petici√≥kat idi√≥t√°k. Azt okoskodtok itt idi√≥t√°k, pedig meg lett mondva hogy a zsid√≥ fegyvere a p√©nz, ti meg olyan but√°k vagytok hogy telet√Ķmt√©tek a kez√ľket.
Tal√°n az√©rt nem irogatunk mert az ilyen zsid√≥szop√≥ irogat√≥ petici√≥zgat√≥ h√ľlyegyerekek ideje lej√°rt. :D
#15 | magyarember - 2014. oktůber 01. 15:35:59
Szerettem volna a 13, 14, hozz√°stz√≥l√°sra k√ľldeni egy h√°nyn√≥s szm√°jlit nem tud valaki seg√≠teni?

:( (ez j√≥?) /Gerry/ Egyel f√∂ljebb akart√°l √≠rni, picit lecs√ļszt√°l.
#16 | Holdas - 2014. oktůber 01. 17:22:10
√ögy l√°tom meg tal√°lta a zs√°k a foltj√°t egyik hozz√°stz√≥l√°sra a h√°nyn√≥s √©s kim√°s a nagy igazs√°goszt√≥ ki mindenkit√Ķl jobban tud mindent seg√≠t .
De most jöjjön az én vizsgám Gerry ! Csak egy kérdés Gutenberg kiadót egy bibliát majd kiadót egy második könyvet melyik volt az ?
#17 | postaimre - 2014. oktůber 01. 18:17:10
Az√©rt szeretem, szeretem ezt az "√≥dalt", mert bemutatja, mennyire fejl√Ķd√©sk√©ptelens√©g elv√°rni egyszer√Ľ elv√°r√°soknak eleget sem tenni. Noha k√©ptelens√©gnek t√Ľnik, de m√©g arra sem veszik a f√°rads√°got a tisztelet a kiv√©telezetteknek, hogy meg√©rts√©k, az itt megjelent √≠r√°sok kronol√≥giai sorrendje, n√©v - √©s esem√©nyt√°ra nem csak a kiv√°lts√°gosokat illeti meg.

Holdas, a t√©ma napirenden volt, van √©s lesz, ha nem itt, akkor is, noha √∂ssze szehetn√©m csokorba az esem√©nyhorizontot, hogy l√°thass√©k a fejl√Ķd√©s, de minek, kinek? Ennyi er√Ķvel minden eddigi √ľgyem, er√Ķfesz√≠t√©sem is semmis, s√Ķt felesleges, vagy kifejezetten k√°ros, de minimum t√©ves min√Ķs√≠t√©st szerezhetne, s t√°n √≠gy is van. Olvasva benneteket hajlok r√°, hogy kevesetek√©rt volt k√°r le√ľln√∂m a fotelbe. De szerencs√©re nem r√≥latok van sz√≥.

√Čs Jan√≥, ez m√©g r√°d is √≠gy igaz, mindamellett, hogy teljesen igazad van, de ezt eddig sem vonta k√©ts√©gbe "senki". Nyugt√°val a napot!
#18 | Holdas - 2014. oktůber 02. 06:34:47
Most hogy meg volt a hegi besz√©d,a fejl√Ķd√©s lehetetlens√©g√©r√Ķl .Halottunk p√©lda besz√©deket a ap√°ti√°r√≥l,alkalmatlans√°gr√≥l.
Még szerencse hogy nem rólatok szól meg a víziókról.
Itt csak az fog t√∂rt√©nni amit hagynak,√©rdek√ľkben √°ll √©s pont.
#19 | postaimre - 2014. oktůber 02. 06:46:09
Holdas, neh√©z elk√©pzelned, hogy ez a rendszar is olyan, mint egy k√∂znapi csal√°d. Ott is az t√∂rt√©nik, amit "hagynak", √©s ha nem teszed sz√≥v√°, akkor √ļgy tesznek l√≥v√°, vagy ink√°bb magad √©s nem rontasz se egyb√Ķl, se 20 √©v ut√°n k√©ssel a p√°rodnak, se az any√≥snak, de a gyereknek sem. Az a baj, hogy nem √©rtitek a magyar nyelvet m√©g mindig √©s nem is haszn√°lj√°tok csak a sz√°j kit√∂lt√©s√©re jobb√°ra. Ezt innen mondom a t√≥ mell√Ķl egy ink√°bb v√∂lgyb√Ķl. Nem mondom, hogy k√∂nny√Ľ, de minek is mondjam? Mire a "nagyok" k√©szek "v√°ltoztatni", addigra sok "kicsi" sokkra megy.
#20 | GERRY - 2014. oktůber 02. 07:04:40
Holdas.. mi van?

Milyen folt vagyok? vagy félreérteném? Hegyi beszéd? Kitöl. Berágtál mire?...

mi fog itt történni.. ki hagyja? ...

kicsot összevisszanemértelek.

mi ez a vizsga? Esse értem. Esetleg értelmesen is lehetne?

Guttemberg ... ez pl Gut = jó / ember és a Berg (hegy) összaszalódva - biztos a zOsztrákMagyar monori-pia hatására: "hegyi ember"-t jelent összevissza a

"Hegyen élö jó ember" - na ezt megfejtettem. A "biblia meg kiadó meg másik könyv" ... ez má nekem SOKK.

Te hogy vagy vele? Ilyen vehemensen véded támadod ellenem vagy más ellen a mit is?

magyarember - csak betettem neked egy olyan hányós smájlit... nem ezt kérted? - a szöveget mellé írhatod, de most nem értem. Buta vagyok?

Holdas...
"Akinek van szeme l√°tja hogy,sz√≥ sincs itt a hitelesek ment√©s√©r√Ķl,itt csak magukat mentik √©s ez annyira √°t l√°tsz√≥..."
Te tudod, vagy k√©pzeled? Szerintem az emberek egy r√©sze igen a m√°sik meg nem. De ez n√°lam √ļgy vagyon, hogy "szerintem" n√°lad meg "Akinek van szeme l√°tja..."
Ezek szerint a t√∂bbi vak csak az nem aki azt √©s √ļgy l√°tja ahogy te? Holdas, most mi√©rt rep√ľl√∂sz√∂nyeg a kivagyi?
Tudom, hogy t√∂bbsz√∂r le lett√ľnk teremtve √°ltala ezen az oldalon, most m√©g te is j√∂ssz csak a m√°sik oldalr√≥l.

Sz√∂rny√ľ dolog amikor mindenki ostorral j√°rk√°l. B√°r az nem lenne m√©g baj, de sokan m√©g √∂ssze-vissza csapkodnak is vele.
Persze - neked is igazad van, Janonak is igaza van, nekem meg mindig (ja, meg Imrének.)

Ebben a sok igazs√°gban - tal√°n n√©zz√ľnk m√°r k√∂r√ľl!

Aki a nihilizmussal √©rt egyet az l√©pjen ki! Aki a t√∂rt√©n√©sek megv√°ltoztat√°s√°t szeretni az l√©pjen ki. S√ľketek √©s vakok... l√©pjenek ki.

...most akkor hogy álltok egymáshoz képest? Jé, csak nem megint egymás mellett?

akkor pedig mi a franc√©r' √ľtitek, v√°gj√°tok egym√°st?

Jan√≥ - √©rtelek, de az√©rt a r√∂h√∂g√∂ smiley-val hig√≠tott "az ilyen zsid√≥szop√≥ irogat√≥ petici√≥zgat√≥ h√ľlyegyerekek" - szint√©n ugyanabban a szob√°ban √©lnek ahol te, √©s a varangyos B√©ka √©rdek√©ben, nem illik √≠gy viselkedned.
Föleg azért mert - pontosan te - jól tudod, hogy nem erröl van szó.

na jó megyek a dolgozóba... itt az idö, hogy "értékes tagja legyek a társad-a-lom-nak" ... (ezek az "egy életen át tartó társ"-ak néha megbolonítanak!)

HozzŠszůlŠs kŁldťse


HozzŠszůlŠs kŁldťsťhez be kell jelentkezni.